Wednesday, November 16, 2005

Mak & Abah

Buat Abah dan Mak,


Saya ingin merakamkan setinggi-tinggi terima kasih dan penghargaan diatas penat lelah Mak dan Abah sejak saya menjadi ahli baru keluarga ini. Saya sungguh bertuah kerana dikurniakan keluarga yang sungguh baik. Sesekali rasa jua terpinggir kerana layanan yang diberikan sungguh baik seperti tetamu tetapi apabila sudah lama bersama barulah saya sedar bertapa mak dan abah cukup prihatin dalam menjaga hati anak-anak, layanan yang diberikan tidak pernah dibeza-beza. Saya berharap mak dan abah akan terus memberi bimbingan dan tunjuk ajar kerana saya sungguh menyayangi mak dan abah, kesabaran abah menjadi idolaku, keperihatinan mak sungguh menyetuh hati. Ku berdoa semoga Allah memberikan kesihatan dan kebahagian kepada mak dan abah.

Salam buat mak dan abah.

1 Comments:

Blogger Asmadi said...

mereka insan tersayang kita .sayangi mereka semasa mereka masih ada ...

4:36 AM  

Post a Comment

<< Home